FAQ
We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet
Veelgestelde vragen
Hier mailen andere verloskundigen ons over.
Hoe activeer ik de Orfeus app?
Bekijk de interactieve handleiding over activeren en inloggen voor verloskundigen
Kunnen gegevens van mijn oude systeem worden overgezet naar Orfeus?
Als je wilt overstappen op Orfeus helpen wij je daar graag bij. We hebben er de nodige ervaring mee en overstappen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Waar mogelijk, converteren wij voor jouw praktijk de gegevens uit een niet-Orfeus-systeem naar Orfeus. In de meeste gevallen is dat kostenloos.
Waarom moet ik de app activeren voor ik hem kan gebruiken?
Door een activatiecode naar je emailadres te sturen, zorgen we dat niet iedereen zomaar bij jouw gegevens kan als hij of zij jouw gebruikersnaam en wachtwoord in handen krijgt.
Bekijk alle veelgestelde vragen
Op onze supportsite vind je een overzicht van alle veelgestelde vragen.
Kom je er niet uit?
Mail ons
Kom je er niet uit met bovenstaande handleidingen/stappenplannen? Stuur dan een bericht naar de helpdesk.
Bel ons
Bel de helpdesk op 020 - 575 4666 en spreek je vraag in. Vergeet niet je praktijknaam en telefoonnummer te vermelden!
Ernstige spoed?
Begint net je spreekuur en kan je niet op Orfeus werken? Mail dan naar calamiteiten@orfeus.nl of bel de spoedlijn op 020 - 575 4662.